My Label – zvířecí butik…

12. 1. 2019

...do kterého se budete chtít vracet

V samém centru Prahy, na Petrském náměstí, najdete zvířecí butik My Label. To, že se jedná o výjimečné místo, zjistíte již při samotném vstupu. Přesně ve chvíli, kdy otevřete dveře do tohoto zvířecího ráje.

Hned u vchodu vás přivítá usměvavá prodavačka Markéta s majitelkou Zuzanou Hrubou. Všude je čisto, voňavo a butik je doslova narvaný kvalitními produkty pro čtyřnohé miláčky. Kdo by čekal předražené ceny, bude mile překvapen. Ačkoliv máte pocit, že jste doslova zahaleni luxusem, ceny jsou srovnatelné s těmi v klasických zverimexem.

Najdete zde vše: granule, pamlsky, pelíšky, obojky, vodítka, hračky, misky na vodu, ... Veškerý sortiment v té nejvyšší kvalitě.

Vidíte zde osobitý styl, podle kterého jsou pečlivě vybírány produkty. Najdete zde kvalitní české značky, ale i zajímavosti od světových firem. Inspiraci si majitelka vozí ze světových veletrhů. Díky tomu koupíte v butiku to nejlepší pro vaše čtyřnohé miláčky, třeba takovou žvýkací kost z kávového dřeva od společnosti Connophera či pelechy a misky od superprémiové holandské značky Lord & Lou.

Od myšlenky k realizaci

Některé podnikatelské nápady se rodí impulzivně, ale tento byl jiný. Již od svých osmnácti let měla Zuzana v hlavě myšlenku, že by si ráda otevřela vlastní psí butik. V té době trávila dva měsíce v Japonsku a zcela ji očarovaly místní zvířecí obchody. Byly zcela jiné, než na které byla zvyklá z Čech – žádné smradlavé „zverimexy“, ale krásné světlé voňavé prostory, ve kterých se od samého začátku cítíte dobře. O několik let později svoji touhu, otevřít si zvířecí butik s kvalitními produkty, zrealizovala.

Historie My Label se začala oficiálně psát v listopadu 2013.

Stejně jako ostatní začínající obchody musel My Label překonat řadu překážek. Tou hlavní bylo přesvědčit potenciální zákazníky, že obchod není dražší než klasická „petcentra“. Luxusně vypadající butik totiž vzbuzoval dojem, že je pouze pro bohaté, ale přitom byl určen pro všechny zákazníky.

Zlom přišel ve chvíli, kdy začal butik spolupracovat se společností Hunter, která ve stejnou dobu začínala v České republice a která mu pomohla se zviditelněním. My Label byl totiž první, kdo u nás prodával její produkty.

Dalším zlomem v historii zvířecího butiku bylo rozhodnutí prodávat vlastní obojky a vodítka. Jejich výroba se řídí čtyřmi základními pravidly: kvalita, design, přírodní materiály a podpora českých výrobců. Koupit si tak můžete široké obojky z materiálů jako jsou len, bavlna či česaná vlna, které mají navíc originální bronzový „šperk“ pocházející z dílny českých mistrů. Šperk je zcela zdravotně nezávadný a na jeho zadní stěnu lze vyrýt jméno pejska nebo kontakt na majitele.

Během své existence změnil butik logo, začal prodávat své výrobky a nyní pracuje na inovaci e-shopu. Butik se stále vyvíjí, doplňuje zboží podle aktuálních trendů a hledá ty nejlepší produkty pro své zákazníky.

Zvířecí butik My Label v centru Prahy

Zákazník na prvním místě

„Zákazník na prvním místě“ není v My Label pouze fráze. Od první chvíle budete mít pocit, že jste zde vítáni. Není se čemu divit, protože pro majitelku není obchod prací, ale koníčkem. Zrealizovaným snem. Sama butik během rozhovoru několikrát nazve „vlastním dítětem“. Stará se o svoji rodinu, čtyři psy, kočky, ještě chodí do jiného zaměstnání a stejně má spoustu energie na to, aby opečovávala tohle „své dítě“. Není na to ale úplně sama. V mnohém jí pomáhá její obchodní partnerka Chiara Obšivacová, která také tvoří důležitou součást My Label.

Majitelka myslí doslova na vše, a tak má obchod i vlastní věrnostní program, kdy stálí zákazníci získávají 10 % slevu na veškerý sortiment.

Prozákaznický přístup je zde opravdu na vysoké úrovni. Butik se totiž řídí heslem: „Vše lze zařídit, pokud si to zákazník přeje.“. Díky tomu obchod neustále roste a zákazníci se vrací. Zákazníci všech věkových i cenových kategorií.

To je My Label – butik, který zcela změní váš pohled na zvířecí obchody.